pl en

System tutoringu

Podobnie jak na najlepszych europejskich uniwersytetach, takich jak Oksford i Cambridge, kluczowym elementem kształcenia w Collegium Leonardinum jest tutoring.

To czerpiąca z tradycji relacji mistrz – uczeń metoda indywidualnej opieki nad uczennicą. Dzięki integralnemu spojrzeniu na rozwój człowieka oraz nowoczesnym narzędziom, ten system pozwala na pełny rozwój potencjału podopiecznej. Metoda polega na regularnych spotkaniach, których celem jest rozwój naukowy i osobisty uczennicy.

Tutoring, jako metoda edukacji spersonalizowanej i holistycznej, to coś więcej niż przekazanie wiedzy. To również refleksja nad wartościami, kształcenie charakteru, nauka samodzielnego myślenia, argumentowania oraz podejmowania mądrych decyzji.

TUTOR (z łaciny – opiekun) to ktoś, kto potrafi pokierować rozwojem uczennicy, trafnie rozpoznać jej potencjał, pomóc w odkryciu i rozwinięciu talentów, powołania zawodowego. Ktoś, kto pomoże wyznaczyć ścieżkę rozwoju oraz zmotywować podopieczną do długotrwałej współpracy.

Wszyscy wykładowcy oraz tutorzy Collegium Leonardinum są certyfikowani i superwizowani przez Collegium Wratislaviense – wiodącą w Polsce instytucję kształcącą profesjonalnych tutorów.

„JEŚLI WIDZĘ DALEJ, TO TYLKO DLATEGO, ŻE STOJĘ NA RAMIONACH OLBRZYMÓW” – napisał Isaac Newton, angielski uczony, matematyk, astronom i filozof. To jedna z dewiz i marzenie Collegium – dać swoim uczennicom coś najcenniejszego, ponadczasowego, dzięki czemu będą mogły sięgać szczytów i sprostać wyzwaniom, jakie niesie ze sobą życie.


Tutor – ktoś, kto potrafi dać siebie.

Tutoring w teorii i praktyce.


en pl
Zadzwoń Powrót na górę stronę
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej
Zamknij